Direktlänk till inlägg 3 mars 2009

Vecka 37 + promenad i djupsnö+ baka!

Av Camilla - 3 mars 2009 15:17

Idag går jag in i vecka 37 så nu närmar det sig verkligen med stomsteg, känner av förvärkar lite till och från, mest på eftermiddagen/kvällen, jag mår fortfarande jättebra, man är dock inte så smidig... känner sig som jag vet inte vad när man ska vända sig i sängen eller när man ska kliva upp.


Har gått upp 14 kg nu, där hoppas jag att det stannar, det känns rimligt och lagomt =)


Surrade med farmor i telefon idag, hon hade stickat massa bebiskläder, älskar att få stickade plagg, det är så fint och personligt tycker jag.


Idag har jag vart ute på långprommis med Eddie, jag tänkte att jag skulle gå en annan väg, det såg ju plogat och fint ut tyckte jag, tills jag gått halva vägen då kommer jag fram till den oplogade biten :p men vända var inte att tänka på, så jag fick gå i lite djupsnö, ruskigt jobbigt var det, men det gick iaf =)


Sedan har jag bakat resten av eftermiddagen, blev kanelbullar + plättbakelser, mumsigt!







 
 
amanda

amanda

3 mars 2009 17:45

Oh! Jag tycker det är så spännande! Du får skriva en spännande förlossningshistoria sedan så jag vet vad jag har att vänta mig. ;) Snart har vi gått 20 fulla veckor och det börjar hända mer så smått med magen min. :) Haré gott!

http://nogg.se/amwi

 
Erica

Erica

4 mars 2009 11:21

Tack :) Lägger upp bilder/video ikväll :D

http://newbeginning.blogg.se

 
Ingen bild

emlan

4 mars 2009 14:51

snart har ni bebisen kul kul

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:52

Det har varit så varmt, men bakade ändå lite igår och i förrgår. Drömmar, kokostoppar och ryttarkakor, får se om vädret tillåter något mer idag, Krister fyller år på lördag och det är alltid trevligt att ha något att bjuda på :-) ...

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:49

Finaste hunden

Av Camilla - 22 juli 2014 23:49

Det sammanfattar dagen i Rättvik, vi började med att kika i lite butiker och på marknaden längs gatan, käkade lunch på ett jättemysigt ställe. Grabbarna har träffat mörksuggan som bjöd på godis och en kram, samma sak med Berra blåbär, det gick så ...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:28

Har jag promenerat om Runkeeper visar rätt. Idag hittade den ingen Gps signal, eller ja bara en bit, den visade att jag gått 4 km på 1 timme och 18 minuter :-P Igår gick jag 1,2 mil på 1 timme och 20 minuter enligt Runkeeper. Finns det en mer p...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:22

Har märkt på Vincent nu igen att han är så trött, har frågat flera gånger vad som står på, men inget säger han... Till slut så kommer det fram att han ser läskiga skuggor, han ser något som ser ut som en monsterhand, lillgubben, Härom kvällen ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards