Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Camilla - 5 juli 2009 16:17

Blir så less, jag trodde att det gick bra att sluta med allergitabletterna då jag ätit dem i 14 dagar, särskilt eftersom jag inte känt av nån pollenallergi på flera år.


Men tji fick jag, igår kväll började jag snora som en dåre, när jag vakna inatt så bara rann det ur näsan, och imorse så kunde jag inte ens räkna hur många gånger jag nös, det var konstant i princip, så när jag duschat och gjort mig i ordning så snärtade jag iväg till Långsele, tur att konsum där är apoteksombud så att jag kunde köpa allergimedicin, nu har snuvan i princip slutat igen, så det är bara att fortsätta knapra.


Jag kikade på pollenprognosen, enligt den så är det måttliga till höga mängder gräspollen i vårt område, undrar hur länge det kommer att vara så??? tur att det finns mediin iaf.


Men inget ont som inte har något gott med sig brukar man ju säga, när jag klev ur bilen utanför konsum så träffade jag på en gammal kompis som heter Frida, surrade på ett bra tag, tog hennes nummer så att jag kan åka förbi på en fika.


Näe nu är det dags att göra i ordning käk till Vincent så att han kan lägga sig och sova en stund sen.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards