Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Camilla - 18 juli 2009 22:21

Japp det gör jag, trots att jag bara vart borta sedan 3 tiden ca, men det kan inte hjälpas, vill hem och pussa på mina 3 fina pojkar.


Iaf så har det gått jättebra att vara barnvakt till lilla natalie, vi har vart ute på en prommis sedan fick hon bada innan det var dags att göra sig klar för natten, det gick jättebra att lägga henne, stoppade i nappen några ggr men sen somnade hon och har sovit som en stock sen dess, det är så ovant med en annan bebis än sin egen, när Vincent skriker eller är gnällig så vet man ju oftast vad han vill, men när det inte är ens egen bebis så vet man inte det på samma vis.


Nu ska jag ta en titt på tv tablån och se om det finns nåt att kika på.


Ha en fortsatt trevlig kväll!



Av Camilla - 18 juli 2009 17:36

Nu har vi kommit hem från mamsen, vi har sovit där i 2 nätter, åkte dit på torsdag morgon och hem idag, va jätteskoj och skönt att vara borta en sväng, det som är tråkigt är  att Per, min mosters karl är sjuk, han har cancer som inte kommer att kunna botas, de har nyss flyttat hem från Spanien och köpt ett hus i Hammarstrand också händer detta, usch!!!


Iaf så har jag vart hem en sväng och packat upp och pysslat på lite, sedan bar det iväg till Undrom till Anna, jag är barnvakt åt lilla Natalie idag eftersom Anna och Lasse har bröllopsfest, hon är så liten jämfört med Vincent trots att hon är en månad äldre, Vincent är ju så lång, åh vad jag känner att jag saknar han redan och min älskling såklart, puss på er!


Nu tror jag att vi ska ta en prommis och fördriva lite tid.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards