Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Camilla - 8 juli 2009 15:38

Idag var jag til läkaren för att prata om kejsarsnittet, han tittad lite på förlossningsjournalen, sade att om det hade varit någon annan än doktor Björk så hade de troligen snittat mycket tidigare, Dr Björk brukar vilja vänta lite längre, min förlossning hade tydligen varit omtalad att jag var så tapper och kämpade på och inte klagade nåt... haha där ser man är ju roligt att de minns =)


Iaf så frågade han om jag kan tänka mig att föda nästa barn förutsatt att inte bäckenet är för trångt,det kan jag göra, jag gick ju igenom nästan hela förlossningen, var öppen 9cm ju när det inte gick mer, så det enda jag inte gjort är ju själva krystandet. Han skicade en remiss till röntgen för att göra en bäckenmätning, om det visar sig vara hlt normalt så sade han att nästa barn kommer mest troligt att komma tidigare, dvs de sätter igång mig i vecka 37 eller 38, om de är osäkra på om bäckenet är rymligt nog så kommer jag när jag väntar nästa barn att säga att jag vill ha ett planerat snitt, vill inte gå igenom samma sak igen.


Imorgon ska Vincent förresten vaccineras för första gången, får se om han grinar en massa då eller hur det går, det går nog bra, vaccineras måste han ju så han inte blir sjuk.









Av Camilla - 8 juli 2009 15:31

Nu är de klart uppe, det som saknas är nu möbler och grejer till Vincents rum + att vi tänkte köpa lite stora växter och ställa här och där.. Även hallen är nu tapetserad, men det saknas lister osv, lägger upp bilder hur det ser ut sedan när det är klart.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards