Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Camilla - 6 juli 2009 20:59

Jag glömde ju skriva att Vincent blir 3 månader idag, herregud va tiden går fort, gopojken våran, mamma och pappa älskar dej så mycket.

Av Camilla - 6 juli 2009 20:46

Japp, Krister håller på att tapetsera, det blir skitsnyggt, ska lägga ut en bild sedan så att ni får se =)


Annars idag har vi varit in till stan, skrivit under faderskapspapper på kommunen, sedan köpte vi pizza och åkte till Långsele och käka, sedan blev det kika på Mio medan Vincent var med sin farmor, det misstycker inte hon till, tvärtom... hon ville nog att vi skulle va borta längre... hihi


Annars har det inte gjorts så mycket idag, en kortare prommis med vovven samt tvättat lite.


Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skulle försöka gå 13.000 steg om dagen? Ja det gör ni säkert, jag kan säga att det har jag inte gjort, jag är ju ärlig iaf :p så har jag heller inte gått ner nåt... men men, jag har ju bara ca 4 kg kvar sedan graviditeten, jag vill ju ta tag i det, samtidigt så har min karaktär tagit semester eller nåt, nån som har bra tips på var jag ska leta efter den?


Det är inte det att jag inte går, jag går ofta en långprommis med vovve och vagn, men jag äter nog för mycket gott, suck, ja nog om det, nu ska jag titta till Vincent, han började gallskrika för en stund sedan, vet inte om han drömde en mardröm eller nåt eftersom han vaknade, han brukar nästan aldrig vakna när han väl lagt sig för natten, han sover numera till runt 6 på morgonen, äter lite och sover sedan till halv 10 ca, skönt måste jag säga =)



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards