Alla inlägg den 1 december 2010

Av Camilla - 1 december 2010 15:28

Åkte dit till kl 10 eftersom det var då jag skulle vara där, inte förrän 10.30 kom en sköterska och tog några rör med blod, sedan gjorde de en ctg kurva, hon kände hur bebisen ligger i magen + att jag efter lång väntan fick träffa narkosläkare samt den läkare som ska vara med vid operationen.


Efter det fixa en del saker, tanka bilen, ner på Lindex, overallen hade inte kommit, så någon annan får hämta den sedan, var och fixade nya utomhustimers och sedan handla lite på ica, kom inte hem förrän halv 2 tror jag.


Vincent mår bättre men är väldigt trött, det är tredje gången han sover nu lillgubben, han fick lite blåbärssoppa förut, men den kom upp, annars har han inte kräkts något idag så kanske bara att magen inte gillade blåbärssoppan.


Har packat ner hans grejer och packat det jag kan packa ner i väskan, saknas bara schampo, smink och hårtork + plattång tror jag, tänkte att om jag skriver det så kanske jag inte glömmer det ;-)


Bara hålla tummarna att varken jag eller Krister blir sjuka nu, vi har tvättat allt, bytt alla handdukar, bytt alla sängkläder, spritat överallt samt tvättat händerna jätteofta, köpte handsprit idag också, har ätit vitpepparkorn, vitlök samt druckit proviva, mer kan vi inte göra.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards