Alla inlägg den 12 december 2010

Av Camilla - 12 december 2010 11:56

Var det imorse när Krister åkte på jobbet, brrr, nu är det bara -25 :p haha.


Näe sanningen så blir man väldigt less på kylan, man kan ju inte direkt gå ut och ta en promenad med lillen när det är så här kallt, hoppas att det blir varmare snart, man blir ju så isolerad hemma annars känns det som.


Så vad händer här hemma då? Inte så där jättemycket, käkat frukost, ammat, badat Alexander eftersom han luktade kräk, så nu är han ren och fin inför premiärbesöket hemma hos farmor och farfar, vi ska dit och äta middag idag, Frida ska få färga mitt hår också har jag tänkt, nu vill jag bli mörkare igen, måste ta och klippa mig vid tillfälle också, bara topparna alltså, om det är någon som är duktig som vill göra det så är det bara att hojta till, annars kanske ni kan tipsa vilken frissa jag ska gå till? Den jag har gått till förut finns inte kvar tror jag, Marias klipphörna(hette den så?)


Jag har kunnat börjat använda linserna igen förresten, så skönt, har inte kunnat ha dem när jag var gravid eftersom jag hade så torra ögon.


Hur går allt med att vara 2 barnsmamma då? Det går jättebra tycker jag, många har tjatat om hur jobbigt det kommer att bli tycker jag, visst är det mer att göra, men med två så snälla pojkar så är det inget problem.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards