Alla inlägg den 17 december 2010

Av Camilla - 17 december 2010 13:05

Syster yster med Alexander

   En liten go kille

Han har redan skaffat en mekaroverall

     

Så här tänkte Vincent åka på dagis i onsdags morse :-)

 

Vincent och Alexander

 Inpackad som ett litet paket

   

Knähunden Eddie tror att han är mindre än vad han är

  

Bvc

Av Camilla - 17 december 2010 12:44

Har vi varit på idag, redan kl 8.30 hade vi tid, det blev lite tight, men vi hann, jag hann dock inte äta frukost, men men hade med en banan så jag överlevde ;-)


Alexander hade gått upp 50 gram på 2 dagar så det var jättebra sade hon, han har vuxit 1 cm också så nu är han hela 52 cm, även huvudet hade växt 0,5 cm, jag kände mig faktiskt orolig att han inte skulle ha gått upp i vikt, men det hade han ju gjort som tur är.


Idag har jag inte ammat något, han har bara fått ersättning, jag känner att det ger inget att amma så länge varje dag då han ändå inte blir nöjd, lika bra att gå över helt på ersättningen då istället.


I och med det så är det dags att ta tag i vikten tänkte jag, så efter jul kommer jag att börja räkna kalorier så att jag blir smal och snygg igen :-)


Efter Bvc så åkte vi och hälsade på Jenny, vi fikade och surrade, Vincent och Hugo lekte en hel del idag, också fick jag så klart kika på lilla Hillevi, så söt liten tjej.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards