Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Camilla - 9 juni 2010 18:21

Hittade bara ett par på Eurosko, de kostade 399:- kändes lite saftigt, på Nordlanders hade de inga sandaler alls, på Skotime hittade jag 2 par av märket Pax som jag kunde tänka mig, 199:- gick de på, men då fanns så klart ingen storlek, skulle ha varit till Birsta eller något och köpt sandaler, blir ju så varmt om fötterna för honom med joggingskor när det är som varmast.



Av Camilla - 9 juni 2010 12:12

Har jag gjort sedan sist jag skrev, jag har dammsugit, lagat chili con carne, bäddat rent i Vincents säng sedan varit ute på en promenad med Eddie, det var skönt med luft men inte det bästa vädret, det har spöregnat ända sedan imorse och det regnar fortfarande.


Imorgon bär det av till Ramsele för mig och Vincent, vi ska åka och träffa pappsen + Tina och barnen, det ska bli roligt, vi sover kvar över natten.



Av Camilla - 9 juni 2010 09:01

Vet inte vad han har fått för sig, de senaste 5-6 gångerna han badat så grinar han bara, därför blir det inga längre bad än nödvändigt, någon fler som har barn som inte gillar att bada?


Iaf har jag nyss varit och lämnat honom på dagis, är idag sedan är han ledig resten av veckan. Funderar om vi ska åka till Ramsele imorgon, men jag vet inte, han är fortfarande så snorig, men pigg för övrigt.


Det blev ingen promenad till dagis idag då det inte är så mysigt väder, det spöregnar, får se vad det är för väder när han ska hämtas, kanske kan ta en prommis då istället.


Fick förresten en otrevlig överraskning när jag öppnade badrumsskåpet imorse, hela hyllan med alla parfymer rasade ner, en flaska gick sönder, min Beckham parfym :-( så nu luktar det som en parfymfabrik i badrummet. Inte nog med att en hylla rasade, när det hamnade en massa grejer på hyllan nedanför så rasade den också, suck!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards