Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Camilla - 29 juni 2010 13:06

Jag skulle åka ner på Bodéns i Nyland och handla på rea, de säljer en låda för 50:- men de hade skrivit fel i annonsen, det är inte förrän den 5-6 juli, jag blev så irriterad att jag inte köpte några blommor alls. De hade tydligen annonserat idag igen, men jag har ingen tidning så jag läste inte det... haha jaja så kan det gå, jag åkte på fresks och hittade en diskho, precis en sån som jag vill ha till köket, 2st stora hoar + en avställningsyta, var bra pris på den också, känner mig nöjd.


Att handla en klänning gick desto sämre, alla Lindex klänningar ser ut som tält på mig, inte så snyggt. Får ta och beställa så jag har något att ha på mig när det är varmt.


Var in på apoteket och köpte avmaskning till Eddie, var så länge sedan han avmaskades, köpte även Oleum Basileum till min eländiga gravid nästäppa som kommer och går, hoppas att den är bra.


Nu är det inte så länge kvar tills jag ska hämta Vincent på dagis, de timmarna som han är där går så fort.


Imorgon ska jag äntligen frisera mig, blir nog slingor nu när det är sommar, ja + klippning så klart, längtar!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards