Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Camilla - 27 juni 2010 12:18

Där var vi går, hälsade på mamsen och Jörgen, svärmor och svärfar var med, Anita kom också, sedan så kom Tina och barnen senare på kvällen, det var skoj att träffas.


God mat fick vi + efterrätt och fika när vi kom, behöver jag nämna att vi var proppmätta när vi åkte hem, vi kom hem vid 20.30 ca, Vincent somnade redan i bilen på vägen hem, vaknade till en stund innan vi var hemma, men somnade snällt om när jag lade honom i sängen.


Vi kikade på film, Benjamin Buttons otroliga liv, jag var så trött att jag inte orkade se klart hela, den var trots allt 2,40 lång. Men den är jättebra så jag ska kika klart på den vid tillfälle.


Annars då, ja det har väl inte hänt så mycket annars, jag mår bra, väntar på att få känna något där inne i magen, tycker mig ha känt någon enstaka gång. Gick tillbaka och läste att första riktiga sparken med Vincent kände jag i vecka 18, sedan blev det mer regelbundet i vecka 20, jag går in i vecka 18 imorgon så det går framåt :-)


Får se om jag ska åka ivg och hälsa på Linda när Vincent har vaknat och käkat, har tappat Lindas nummer, vet inte varför det försvinner nummer i min mobil ibland, skumt. Ska se om det finns på hitta iaf.


Ett stort grattis vill jag passa på att säga till Anni och Magnus som fick en liten flicka inatt.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards