Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Camilla - 30 juni 2010 14:29

Är jag och jag känner mig så nöjd, jag har fått en frisyr igen :-) en lugg, uppklippt hår så att det blir finare fall samt en massa ljusa slingor.


Det tog ett tag hos frissan, satt där mellan 9 och 12, sedan var jag tvungen att ta ut pengar då de inte hade någon kortläsare för tillfället.


Camilla som brukar klippa mig jobbade sin sista dag idag, trist :-( men men det är tyvärr många som blir utan jobb i dagens läge, hoppas att det kommer någon vändning snart.


Var och handlade en sväng innan jag åkte hem, på lill ica hade de salta piratpengar, de är så goda, jag har dille på saltlakrits, har haft det ett bra tag.


Har varir och hämtat Vincent på dagis för ett tag sedan, han har sommarlov nu då de stänger dagis i 4 veckor.


Nu ska jag ta och titta till ugnspannkakan, hade tänkt att ta en promenad när vi kom hem, men regnet verkligen vräker ner så det kändes skönare att vara inne. Hoppas att finvädret kommer tillbka snart, att bero på det så måste jag ta och köpa en pool, hade tänkt en som jag också kan sitta i, men inte en jättestor, så pass man kan svalka sig lite bara, men vi får se, om inte annat så måste Vincent få en liten pool iaf.




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards