Alla inlägg den 12 november 2011

Av Camilla - 12 november 2011 19:47

Idag har vi haft sovmorgon igen, men jag vaknade strax före kl 8, men efter en stund så somnade jag om till iaf efter kl 9, det var riktigt skönt, har sovit som en kratta inatt, hostade säkert en timme också, en massa slem hosta, blä :p


Efter frukost blev det en långpromenad med Eddie, ja och Krister så klart, det var skönt som vanligt, lite senare blev det en tur till stan, åkte på skattkistan och kikade, köpte lite småsaker, var på konsum och köpte godaste köttbiten också, ryggbiff som vi åt till middag, mums var det.


Var även in på en loppis en sväng, de hade en fin barnsäng, men den var redan såld, får hoppas på att mammas kompis vill sälja sin istället :-) Ja just det vi var på Åhmans också, kikade på en massa färgprover, ska måla Alexanders rum, det blev inte bra när vi tapetserade förut, så nu ska all tapet ner och färg ska upp, det ska jag fixa tänkte jag :-)


Annars har vi inte gjort så mycket, kikat fil och tagit det lugnt, saknar barnen jätte mycket just nu, gotrollen mina, imorgon så ses vi :-)


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards