Alla inlägg den 21 november 2011

Av Camilla - 21 november 2011 11:34

Ha ett jobb och tjäna pengar, har massor av saker som jag behöver köpa, har inga vinterskor tex, kläder i massor skulle jag behöva, färg till Alexanders rum, skulle vara skönt om jag kunde göra i ordning det innan jul.


Madrass, täcke och kudde till Vincents nya säng skulle också behövas.


Alexander behöver massa saker inför dagis, sedan ska det köpas julklappar också, i år blir det bara en liten grej till de vuxna, har inte råd att köpa en massa, det är barnen som får, de är så klart viktigast :-)



Postkodvinsten var är du? Jag har väntat länge nog nu ;-)

Av Camilla - 21 november 2011 11:26

Jag stryker ett streck genom det som är ordnat, tänkte bara så att ni vet.



Vincent



* Täcke ock kudde till nya sängen

* Skummadrass till hans nya säng 

* Saker med Händige Manny

* Saker med chuggington

* Saker med pirater på

* Vit hög stol till köket http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50207036/

* Förvaringslåda som ser ut som en legobit, coola http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a07996&method=search&sokfalt=Legobit

* Kläder strl 98/104 

* Bidrag till en vanlig säng, han börjar bli lite stor för spjälsängen nu ;-)  







Alexander


* Böcker

* Kläder från strl 86

* Förvaringslåda som ser ut som en legobit, coola http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a07996&method=search&sokfalt=Legobit

 *Leksaker

* Presentkort på Ikea/Åhmans eller annat då hans rum ska göras i ordning 





Jag kommer att uppdatera denna eftersom :-)

Av Camilla - 21 november 2011 11:19

Flera st undrar om det är något han behöver, svar ja det är det :-) Han ska ju snart börja på dagis, det som han behöver är


* Lekhjälm

* Galonkläder strl 86 ca

*Vinterskor, hans fot är 12,5 cm

*Bidrag så att vi kan göra i ordning rummet, det ska målas i en jätte fin ljusgrön färg, till att börja med behövs vit grundfärg, men det är så dyrt här i stan, önskar att byggmax fanns här i stan.


Annars vill han så klart ha roliga leksaker och böcker, han har ju ett helt eget rum att fylla :-)


Säg gärna till om ni vill köpa en av ovanstående, annars måste jag göra det innan han ska skolas in på dagis den 5/12 :-)













Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards