Alla inlägg den 24 november 2011

Av Camilla - 24 november 2011 15:43

Har vi varit nu på eftermiddagen, jag, Bettan och Therese, ja och barnen så klart, det var jätte mysigt, tror vi gör om det nästa vecka igen :-)


Annars idag verkar Alexander på bättringsvägen, idag har han ätit mat en gång, frukost fast då åt han inte mycket, men två flaskor med välling, han har dock bara sovit en stund i vagnen när vi var ute och gick imorse, får se om det går att lägga honom en stund om ett tag.


Middag får nog Krister äta själv nu när han kommer hem, jag är mätt av korven som jag åt, Vincent också skulle jag tro, jag lagade en lasagne idag, så gott, men jag tror att vi äter den imorgon istället :-) Eller senare.


Av Camilla - 24 november 2011 07:01

Han har haft det i några dagar nu, han har kräkts tre gånger under senaste dagarna och inte velat äta något nästan, sedan har han varit jätteledsen när han ska sova, igår kväll somnade han, men vaknade efter ca en timme, nu på morgonen så åt han äntligen en hel flaska välling. Igår kväll provade vi tom att ge honom glass, inte ens det ville han ha. Bara hoppas att det vänder nu, stackars lillgubben.


Längtar tills vi kan åka och kika på Frida och Niklas lilla Liam, Vincent och Alexander fick en kusin i lördags :-) Så roligt, men jag sa till Frida igår att vi kommer inte förrän vi kan utesluta att det är någon form av magsjuka, ingen annan här hemma har blivit sjuk, men jag vill vara säker.


Vincent är iaf redan vaken, han ville kliva upp när jag tog ner Alexander för att byta blöja, så nu sitter han och tittar på tvn. Alexander lade jag igen, men jag tror han är vaken, låter som det :-)


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards