Alla inlägg den 17 november 2011

Av Camilla - 17 november 2011 12:28

Är väl ungefår vad jag har hunnit med idag, Alexander åt som bara den, han visste tom hur han skulle äta med gaffeln bara jag satte fast pannkaka förut, innan har han bara fått en sked och det bara ibland.


Nu så har jag lagt Alexander, rättare sagt så var det ca en halvtimme sedan han lade sig, men som han varit de andra dagarna denna vecka så gnuggar han sig i ögonen när jag lägger honom och sedan sätter han sig upp, leker en massa och har sig, trots att han är trött, ändå lade jag honom senare idag, jaja barn är som de är när det gäller att sova ibland :p


Imorse pratade han en massa vid 5-tiden, jag var inte dit, han blev tyst efter en liten stund, men vid 5.30 var det dags igen, då var jag in, lade ner honom och sade gonatt, han får inte kliva upp den tiden, han blev så här sedan han var borta förra helgen, han tror nog att han ska få välling vid 5-6 tiden, men det tänker jag inte börja med igen, det ger väl med sig själv igen om ett tag antar jag :-)


Hoppas nu att Alexander tänker ta och somna snart så att jag kan kliva in i duschen.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards