Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Camilla - 17 juni 2012 19:58

Idag har pappsen varit här och hälsat på, alltid lika trevligt, han har busat massa med grabbarna medan jag påtade på lite ute, gjorde i ordnign en rabatt tex, har även skurat altanen samt att jag och Krister åkte till Österåsen och köpte lite mer häckplant, det saknas några st på ett ställe sedan tidigare som ska ersättas.


Annars har vi grillat, ätit rabarberpaj a la GI, jag har sedan ca 2 veckor kört GI, det känns jätte bra, magen mår bra och allt, på helgen har jag dock ätit godis, har hittills gått ner 2 kg iaf, för mig behöver det inte gå fort, bara det går neråt. GI känns för mig som en livsstil jag kan leva efter, bara jag får äta lite godis på helgen så ;-)


Har även sått frön så här på kvällskvisten, morötter blev det, efter det in och byta lite vatten i akvariet, det gör jag varje söndag, byter ca 25% vatten och göder med PMDD, passar även på att vattna blommorna med akvarievattnet.


Nu ska jag kika tv tror jag, nej först googla hur jag ska få bort snäckorna ur akvariet, snäckfångaren fungerar inte, tänker meddela guldfisken det imorgon, kanske fler som hört av sig, mina snäckor attraherar den inte iaf.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards