Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Camilla - 21 juni 2012 12:25

Imorgon är det midsommarafton och jag är ledig, ska passa på att baka och göra lite GI inspirerad dessert, det blir en hallonmoussetårta bla, ska försöka att lägga upp bilder på bakverken när de är klara.


Ska handla en hel del ingredienser när jag slutar, har inte hemma eftersom jag inte ska baka med vanligt mjöl och socker. Det ska bli spännade att prova :-)


Annars så sitter jag på jobbet och har lunchrast, har redan hunnit äta, idag blev det turkisk youghurt med hallon och blåbär, till det två st ägg med majonäs, mättande och väldigt gott.... eller ja jag har lite taskig smak just nu då jag dragit på mig en förkylning, men iaf :-)


Hur går det då med GI? Jo det går jättebra, vågen kryper sakta neråt hela tiden och jag mår jätte bra. Och nej det är inte krångligt, man lär sig fort, ett tips är att gå med i GI viktkoll, jätte bra sida.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards