Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Camilla - 18 februari 2013 18:57

4.8 km svettig promenad på bandet och nyss 4 km ute med Eddie, riktigt skönt, tror jag ska lägga till lite grövre bröd till frukost, jag äter from för någon dag sedan 2 st hårdbrömackor med kokt ägg och kaviar, vilken är er bästa frukost som är rätt kalorisnål och som man står sig bra på?

Tack för era tidigare tips, Lchf går bort, jag har provat det förut, mår inte bra av det sedan tycker jag inte att det känns bra att utesluta en massa saker.

Så här har jag ätit idag:

Frukost: 2 st wasa frukost fullkorn med 1 kokt ägg och kaviar samt kaffe.

Mellanmål: 2 st smörgåsrån med messmör och kaffe.

Lunch: Måltidsersättning modifast chokladpudding.

Mellanmål: 1 wasa kanelknäcke med smör(en kanelbulle, en pralin och en kaka slank ner också, det äter jag aldrig i vanliga fall på vardagarna)

Middag: Blodpudding med stekt bacon och lingonsylt samt 2 st knäckemackor.

Räknade ihop kalorierna och jag har 178 kcal kvar att äta om jag skall ligga på 1352 som shape up appen säger. Jag brukar försöka låta bli att äta på kvällen om jag inte är väldigt hungrig, annars tar jag bara te med honung och mjölk.

Av Camilla - 18 februari 2013 15:50

8-9 km promenad varje dag plus lite styrketräning så kanske jag måste se över mina matvanor, idag efter 60 minuter på bandet var jag helt utmattad, ont i huvudet samt så hungrig att jag tryckte i mig en bulle och en kaka som låg framme, brukar inte äta sånt på vardagarna.

Jag vill ju samtidigt hålla nere kalorierna så att jag tappar vikt, hmmm svårt det där, men det kanske räcker att låta bli sötsaker på veckorna, jag vet inte, tips någon? Vad tror ni?

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards