Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Camilla - 1 mars 2013 14:56

Den gröna som jag lade ut en bild på tidigare samt en annan grön. Hoppas att någon av de passar nu då.

Har varit och fikat med barnen på Westerlunds samt varit på MM. Vilken pärs.... pust går jättebra att ha med Vincent själv. Men Alexander som är tjurigare än tjurigast är riktigt jobbig emellanåt.

De fick stanna i bilen när jag sprang in på Ica innan vi åkte hem.

Nu ligger jag på soffan. Har tagit en ipren och en alvedon då jag har så fruktansvärt ont i nacke och skuldror. Vilket gör att jag får ont i huvudet också. Hoppas att det går över så jag kan lacka trappstegen klart. Ja eller hälften av trappstegen är ju omålade... men iaf.
..
Varför går det inte att göra ett kommatecken i appen samt varför har ni inte fixat så att man kan ladda upp bilder? Ni på bloggplatsen svarar inte ens på mail trots att jag skickat två. Riktigt dåligt!

Av Camilla - 1 mars 2013 09:07

Jag ska åka och köpa ett färgprov idag tänkte jag, köpte ett färgprov på en annan färg häromdagen men den blev alldeles för pastellig tyckte jag.


 


Bilden är lånad från Beckers.

Av Camilla - 1 mars 2013 09:03

Älskar dessa som jag köpte förra helgen, superfina!


 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards