Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Camilla - 17 mars 2013 21:57

Grabbarna kom hem efter middagen idag..de hade haft det fin fint hos farmor och farfar.

Vincent var väldigt trött och grinig efter att de åkt. Han hade haft lite feber igår. Får se hur han mår imorgon bitti.

Igår var jag och Krister på stan. Köpte lite presenter till Vincent samt var och handlade. Käkade en god bit oxfilé med potatiskroketter och örtsås till middag. Ett glas rött till blev det också. Riktigt gott var det.

Kvällen spenderades hos Martin och Bettan. Många skratt blev det...var så roligt att ses då det var så länge sedan. Men pga smittorisk med vattkoppor så går jag inte dit med barnen. Men bara bebisen kommer och hinner bli två veckor så kan vi ses allihopa igen :-)

Innan vi kröp ner så blev det lite gotta framför tvn.

Imorse klev jag inte upp förrän efter 10. Gud vad skönt det var.

Idag har jag styrketränat för första gången på länge. Får se om träningsvärken kommer och hälsar på imorgon???? Har även gått 4 km. Det känns inget i knät när jag går nu, men när jag körde benböj gjorde det ont om jag gick för långt ner så jag fick köra lite lättare benböj.

Imorgon är det jobb igen, om inte Vincent är dålig då förstås, hoppas inte det.

Har beställt presenter till Vincent ikväll. En stor Buzz lightyear från oss och och en musses rymdrobot från pappa, han kommer bli överlycklig goknoppen.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards