Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Camilla - 3 mars 2013 22:16

Har länge velat ha någon form av hylla uppe bredvid skorstenen. Hittade en med perfekta mått på en köp och sälj sida på Facebook.

Åkte och hämtade den i Långsele nu på kvällen :-)

Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon. Första arbetsdagen :-)

Av Camilla - 3 mars 2013 13:01

Gjorde i ordning varm choklad och bullar för att gå ut och fika. Jo fika hann vi och barnen lekte en stund. När jag sedan höll på att hjälpa Alexander på med handskarna så ramlade han och slog läppen. Oj vad det blödde och vad han grinade. Så det var bara att masa sig in igen. Han grinade länge. Men nu så sitter han här bredvid med världens fläskläpp och tittar på Ice age.

Igår var jag och fyndade en gammal men fräsch fåtölj på Erikshjälpen. Sedan var jag på bolaget samt på Lindex och köpte nya galonkläder till grabbarna.

Hann precis in på kläddax och köpte galonhandskar innan de stängde.

Igår kväll var Ingela och Kent här. Vi satt och surrade och tog ett glas och kikade lite på melodifestivalen. Jag brukar inte titta men det var faktiskt två bra låtar igår tycker jag.

Imorgon är det första arbetsdagen.....det känns bra :-)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards