Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Camilla - 6 mars 2013 22:33

Känns bara bra kan jag säga :-) åh vad underbart det är att få ha vuxna människor runt omkring sig... längtar så klart efter barnen då jag jobbar. Men de verkar ha helskoj hela dagarna på dagis :-)

Sen så är det bra att längta...annars tär man på varandra tycker jag :-)

Annars så hinner jag inte så mycket mer än att jobba. Jo jag målar ju varje kväll. Om jag har tur så är trappstegen helt täckta nu och har jag otur så får jag måla en gång till. Måste köpa mer färg ändå och bättra på panelen vid trappen.

Nu ska jag nog ta och sova alldeles strax. Blev sent igår då jag gjorde en katastrof färgning i håret. Drog i ljusa slingor utan hätta i mitt mörka hår. Det skulle jag aldrig ha gjort. Själva färgen blev bra men hamnade fläckvis på vissa ställen. Var tvungen att gömma håret i en hästsvans på jobbet....haha

Nu så är ordningen återställd. Har färgat hela håret nu pp kvällen. Jag vill börja ljusa upp det. Men får köra tunna slingor i hätta istället någon dag framöver.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards