Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Camilla - 10 oktober 2008 12:35

Ringde idag för att kolla ang min huvudvärk, i 2. 5vecka ca så har jag haft ont i huvet på eftermiddagen, hon frågade om jag inte hade ont i bihålorna, men det har jag inte.


Jag frågade om det kan vara järnbrist? men hon sa att min värden var så väldigt bra när jag skerv in mig så det var hon nästan helt säker på att det inte var, hon frågade vad jag jobbade med, sa att jag sitter framför en dator hela dagarna, hon sade att det troligtvist är spänningshuvudvärk eftersom den bara kommer på eftermiddagarna, hon sa att jag skulle tänka på att röra nacke och axlar lite då och då, så jag får fäl försöka göra det :-)


Om det blev värre eller inte gick över så skall jag återkomma, det kändes skönt att prata med någon som vet vad de pratar om iaf :-)


Annars idag så har jag vart ute med Eddie en timme, det var riktigt dimmigt idag. Eddie börjar faktiskt göra lite framsteg gällande sin rädsla, han börjar så smått tuffa till sig, det får ta den tid det tar helt enkelt med honom, det är ju inget som rättar till sig på en dag, men han är en underbart mysig vovve, förut när jag satte mig framfär datorn så satte han sig nedanför och titta på mig, det såg ut som att han sa:   Matte kan vi inte gosa lite, han hoppa upp mot mig och börja tokpussa mig i ansiktet, så söt!


Börjar jobba 15.30 idag så jag tänkte passa på nu att kika på nåt avsnitt till av desperate housewives.


Vi hörs!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards