Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Camilla - 15 oktober 2008 08:23

Tycker att veckan hittills gått jättefort, skönt!


Jag jobbar idag och imorgon sedan är det långhelg, jag hade funderingar på att åka till mamma imorgon och sova där en natt, men eftersom jag blivit så allergisk senaste gångerna så är jag tveksam, har kollat på Fass om det finns någon allergimedicin jag kan ta, den enda som verkar säker och beprövad när man är gravid är Tavegyl och den är receptbelagd, typiskt, jag har tidigare ätit acura, superbra och billig, men det står att den inte är beprövad i samband med graviditet.


Så jag tror inte jag vågar chansa, åker dit på fredag över dagen så får vi se hur det går med allergin, går det bra så kan jag ju sova där någon annan helg eller så :-)


Min mormor fyller 86 på fredag nämligen, så det måste ju firas, Krister jobbar så det blir jag och Eddie som åker. Undrar vad man ska hitta på och köpa till mormor????


En timme till fika rast nu, jag blir så himla hungrig på morgonen trots att jag alltid äter frukost...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards