Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Camilla - 20 oktober 2008 13:33

Var bara 3 grader när jag var ute på prommis med Eddie förut, men det är alltid skönt att röra på sig, det behöver man :-) Innan jag blev gravid så gick jag ner 6kg, har hittills bara gått upp 1,3kg, är snart i vecka 18 ju, men det smäller väl kanske till också går man upp en massa.Magen växer iaf, när jag va till mamma så hade hon en rolig kommentar, hon sa: Ja nu börjar du bli mer jämntjock... haha hon menade på att när jag träffade henne en vecka innan så såg jag mest lite småfet ut, snäll mamma man har... närå jag vet att hon gillar att skoja till det.


Har ni tänkt på  att det börjar närmar sig jul förresten? Jag tänkte mkt på det idag i och med den enorma reklamhögen som kom, det blir mer och mer ju närmare man kommer. Snart dags att handla julklappar, gud va tiden går fort!


Däremot så tycker jag att tiden har segat sig fram tills nu på torsdag när vi äntligen ska på ultraljud, väldigt spännande att äntligen få se vår lilla bebis där inne i magen, samtidigt är det lite nervöst, men det går säkert bra.


Jag tyckte att jag kände ev bebisen en massa igår, men det går så snabbt så man fattar inte riktigt om det är den eller nåt annat :p


Idag ska jag jobba till 24.00 inte det roligaste, har sällskap av Therese både idag och imorrn iaf, skönt att inte vara helt ensam!


Kom på att jag måste gå ut i förrådet och hämta min kupevärmare och motorvärmarsladd, vill inte frysa när jag ska hem inatt.


Vi hörs!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards