Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Camilla - 23 oktober 2008 16:29

Kommer att få göra ett nytt UL när jag är i vecka 32, är idag i vecka 18, detta pga att moderkakan ligger i framvägg och även väldigt långt ner, det gör det omöjligt för bebis att komma ut,  den flyttar mest troligt upp sig längre fram i graviditeten enligt BM.


Men om den inte gör det så blir det ett planerat kejsarsnitt, för mig spelar det ingen roll, det går bra vilket som, jag känner mig inte alls rädd inför förlossningen, det måste vara jättejobbigt för de som är jätterädda för förlossningen.


Att moderkakan sitter fram till gör också att jag troligen känner av sparkarna senare, det är ju lite trist, men inte mycket att göra åt det, huvudsaken att bebis har det bra där inne så, det såg jag ju idag att den har :-)


kram på er!





Av Camilla - 23 oktober 2008 16:27

Lite svårt att få det bra när man tar kort på ett kort, men det syns ju att det är en bebis iaf, våran bebis, såååå glad idag!

Av Camilla - 23 oktober 2008 12:38

Då var det roliga gjort med UL, allt såg jättefint ut, var en sån känsla att se sin lilla bebis där inne i magen.... det går inte att beskriva, är så glad!


Krister var naturligtvis med, jag tror han var lite ja vad ska man säga, chockad, men han tyckte att det var jätteroligt.


Det blev så mycket verkligare nu när man fått se bebisen, åh jag är så glad, svävar på små rosa moln :-)


Kram på er och puss till dig älskling!



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards