Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Camilla - 18 oktober 2008 17:35


Ja det sammanfattar bäst gårdagen, åkte till Hammarstrand igår vid 12 tiden, när jag närmade mig så ser jag att vägen är avstängd, ringde mamma för att kolla om det gick att svänga av en väg som jag sett en bit innan istället, men hon svarade inte :p hon ringde upp när jag hade åkt halva den vägen... som tur var så gick det bra att åka där... hade för mig att jag åkt där förut när det var översvämning på vägen :-)


Kika på lite kort och surra lite, sen så gick vi bort tilll mormor, där serverades det kokt potatis och hemlagad fiskgratäng, det var moster Ingegerd som hade fixat, supergott! Efter det så blev det även en bit smörgåstårta, Per, Monica och en som heter David kom också dit när vi var där, David hade med sig gitarren och sjöng för mormor när de kom, hon blev jätteglad, sedan hade vi lite allsång, det var ritktigt trevligt, mormor hade mycket besök igår så hon var säkert trött efter att vi hade gett oss av.


Vi var där till haöv 6 ca, sedan gick jag, mamma och Jörgen hem till mamma igen, var där en stund, sedan åkte jag hem, var lite skraj att det skulle vara frost på vägen när jag åkte hem, Krister ringde och sa att det bara var någon enstaka plusgrad, men det gick bra, var 0,5 minus som kallast.


Resten av kvällen kika vi idol och käka godis, tyckte att rätt person åkte ut även denna gång :-) Vad tycker ni? Sedan kika vi på Freaky Friday, sen stupa jag i säng.


Och imorse när jag vaknade var jag superförkyld, kände att det var på g redan igår :-( Har nyst och snytit mig som bara den hela dagen idag, trots det så tog jag & Eddie en tripp till Bella och Molly, vi åkte upp mot Jan Gullik så att vovvarna fick springa lösa och leka, både de och vi blev sådär lagomt leriga, var till Bella och tog en fika innan jag åkte hem.


Krister lagade jättegod middag idag, tack älskling ;-) det blev älgstek, potatisgratäng, sås, halloumiost och sallad, sååååå gott! Vi bjöd även Högge på middag, och nu sitter jag här i soffan, känner mig rätt slut i kroppen, snorig och täppt, så resten av kvällen blir det bara ta det lugnt och vila, kika på nån film kanske.

Ja det sammanfattar bäst gårdagen, åkte till Hammarstrand igår vid 12 tiden, när jag närmade mig så ser jag att vägen är avstängd, ringde mamma för att kolla om det gick att svänga av en väg som jag sett en bit innan istället, men hon svarade inte :p hon ringde upp när jag hade åkt halva den vägen... som tur var så gick det bra att åka där... hade för mig att jag åkt där förut när det var översvämning på vägen :-)


Kika på lite kort och surra lite, sen så gick vi bort tilll mormor, där serverades det kokt potatis och hemlagad fiskgratäng, det var moster Ingegerd som hade fixat, supergott! Efter det så blev det även en bit smörgåstårta, Per, Monica och en som heter David kom också dit när vi var där, David hade med sig gitarren och sjöng för mormor när de kom, hon blev jätteglad, sedan hade vi lite allsång, det var ritktigt trevligt, mormor hade mycket besök igår så hon var säkert trött efter att vi hade gett oss av.


Vi var där till haöv 6 ca, sedan gick jag, mamma och Jörgen hem till mamma igen, var där en stund, sedan åkte jag hem, var lite skraj att det skulle vara frost på vägen när jag åkte hem, Krister ringde och sa att det bara var någon enstaka plusgrad, men det gick bra, var 0,5 minus som kallast.


Resten av kvällen kika vi idol och käka godis, tyckte att rätt person åkte ut även denna gång :-) Vad tycker ni? Sedan kika vi på Freaky Friday, sen stupa jag i säng.


Och imorse när jag vaknade var jag superförkyld, kände att det var på g redan igår :-( Har nyst och snytit mig som bara den hela dagen idag, trots det så tog jag & Eddie en tripp till Bella och Molly, vi åkte upp mot Jan Gullik så att vovvarna fick springa lösa och leka, både de och vi blev sådär lagomt leriga, var till Bella och tog en fika innan jag åkte hem.


Krister lagade jättegod middag idag, tack älskling ;-) det blev älgstek, potatisgratäng, sås, halloumiost och sallad, sååååå gott! Vi bjöd även Högge på middag, och nu sitter jag här i soffan, känner mig rätt slut i kroppen, snorig och täppt, så resten av kvällen blir det bara ta det lugnt och vila, kika på nån film kanske.


Trevlig helg!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards