Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Camilla - 9 januari 2009 14:28

Wie då kan jag måla klart taket i barnrummet någon dag, sedan är det bara att förbereda för tapeterna som skall upp, det kommer att bli så fint :D


Ska även måla byrån som står i sovrummet nu, den skall målas vit så att den passar ihop med sängen och sängbordet.


Vi skall troligen flytta upp sovrummet i helgen, jag jobbar i helgen, men Krister får skruva isär sängen osv så får vi i så fall bära när jag kommer hem. Skulle vilja vara hemma och fixa istället, men ibland så måste man ju jobba på helgen :D





Av Camilla - 9 januari 2009 10:05

Det är alltid lika trevlig tycker jag, har så himla bra BM, Birgit heter hon, hon har varit med länge, det är många som haft henne och tycker att hon är jättebra =)


136 slag per minut slog bebis hjärta denna gång, tog blodprov som skickas iväg för att kolla om man utvecklat antikroppar mot bebisen.

Kollade även blodvärde, det var lite lågt så jag fick med mig några järntabletter att prova, om jag fick ont i magen så skulle jag inte äta dem utan höra av mig. BM fråga om jag känt mig trött i och med det låga blodvärdet, det låg på 134 första gången jag kollade, nu låg det på 106, men jag har inte känt mig tröttare än vanligt.


BM sa att det är bra i vilket fall att fylla på järnförrådet inför förlossningen.


Fick väga mig idag, hade gått upp 10 kg, det var helt normalt, hon sa tom:

-Jag ser att allt sitter på magen, du verkar inte ha gått upp någon annan stans, det känns skönt, jag motionerar oftast en sväng varje dag också, hon sa att det är naturligtvis bidragande till att jag mår så bra också.

Mätte även magen, SF mått låg på 28cm, det låg mitt emellan övre och nedre kurvan.


Annars så jobbar jag som vanligt, jobbar även denna helg, nästa vecka jobbar jag bara mån-ons, sedan är det långhelg, det är aldrig fel =)


Ikväll börjar lets dance, det är skoj att titta på tycker jag.


Trevlig helg på er!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards