Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Camilla - 17 januari 2009 21:19

Idag har vi vart in till stan, fixat hundmat och schampo till Eddie, sedan var vi på Åmans och kika på tapeter, hittade en som jag skulle vilja ha som fondvägg i vardagsrummet, den är turkos med lite rosa blommor samt bruna grenar, jättefin, kollade aldrig vad den kostade, får väl kika sen om man bestämmer att vi vi vill ha den, först ska övervåningen göras klart, målade klart taket igår, äntligen verkar färgen täcka utan att det lyser igenom en massa gult, tror att det är målat 6 gånger, Krister började sedan fortsatte jag med penseln, han rollade och körde färsprutan först.. pust va skönt att det är klart :p


 Sprättade loss listerna igår också och vitmålade dem, de behöver målas ca 3ggr skulle jag tro, men det går verkligen jättefort, sedan provmålade jag en av byrålådorna, den skall bli vit är det tänkt, tror att det kommer bli jättebra... nog om det för nu....forts följer.


Var till långelse och kika på Mio idag också, hittade en massa fint, men jag hade inte spenderarbyxorna på mig så det får vänta, Krister tyckte att jag skulle skaffa mig nya spenderarbyxor ;-)


Sedan köpte vi semlor och åkte förbi på en fika hos svärmor och svärfar, blev en långprommis med Eddie när vi kom hem, sedan grilla vi idag, pappa tyckte att vi var knasiga, men det gick så bra så och gott blev det, grillad fläskfilé, potatisgratänh, halloumi och sallad... mums!


Ni har vi nyss kommit hem från en kvällsprommis med Eddie, riktigt skönt väder, inte som häromdagen, då var det ju 31 minus när jag klev upp.... brrr då är det kallt.


Vi hörs!



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards