Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Camilla - 10 januari 2009 14:26

Alldeles själv, duktig min älskling ;-)  när jag ringde så höll han på att montera ihop sängen som skall stå i gästrummet igen.


Han skickade ett MMS förut, såg sååååå fint ut, det ska bli så mysigt att sova i det nya rummet inatt, vill åka hem nu och kika hur det ser ut, blir inte samma sak på bild.


Ska lägga upp bilder sedan, det är inte klart där uppe, gardiner skall fixas, funderar på svarta gardiner kanske, byrån skall målas vit osv, sedan blir det väl nån Birsta tripp framöver och köpa lite schyssta inredningssaker, det är alltid lika skoj.


Vill ha en läshörna uppe också med 2 st fåtöljer, nån mysig matta samt en läslampa, får se när plånboken tillåter inköp av fåtöljer, snart hoppas jag ;-)


Igår kväll kika vi på lets dance och käka semla, älskar semlor, det är så gott.


Ikväll blir det nog bara lugnt också, får se om vi åker till Långsele och hälsar på nån sväng, men först ska jag jobba klart, slutar 18.00 idag.


För övrigt så är det ruskigt mycket fart i magen idag, rör sig hela tiden, mysigt!


80 dagar kvar till beräknad förlossning nu :D









Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards