Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Camilla - 15 januari 2009 19:03

Jajamän det är jag, så skönt det känns, så vad har jag gjort då?


Imorse vaknade jag vid 9, mamma ringde bara några minuter efteråt, surrade länge, hon och Ingegerd skulle till mormors lägenhet idag och ordna med lite papper osv, hon tyckte att det kändes väldigt jobbigt att åka dit nu när mormor inte finns mer, det förstår jag, skulle jag också tycka, hon frågade om jag skulle komma nåt, jag sa att jag vet inte riktigt, jag ska åka dit nån dag men vet inte när, funderar på imorgon, samtidigt så känner jag mig så trött och kanske skulle behöva vara hemma och vila, men vi får se.


Sedan blev det en långprommis med Eddie, 22 grader kallt när vi var ute... brrr men det går bra bara man klär på sig.


Målade lite när jag kom hem samt surra i telefonen med Linda, var så länge sedan vi surra eller sågs.


Sedan på eftermiddagen var vi på föräldrautbildning, det kändes som att jag visste allt hon pratade om, men inte Krister, det är väl oftast så att vi tjejer har mer koll på läget, så det är nog jättebra för alla killar att vara med ;-)


Lagade köttfärspaj när vi kom hem och nu tänkte jag bara slappa resten av kvällen.


Vi hörs!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards