Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Camilla - 23 januari 2009 06:54

Gud va skönt det ska bli med sovmorgon imorgon bitti, bara för det så vaknar man väl tidigt ;p


Är det inte det första ni tänker också när klockan ringer, att tänk om jag fick fortsätta sova.


Imorgon så blir det nog stan en sväng, annars kanske jag ska ta mig i kragen och måla klart golvlisterna, skulle tro att det räcker med en strykning till, får se om jag orkar göra det redan idag, jag har tänkt det varje dag, men jag har verkligen varit helt orkeslös så det har inte blivit, har varit ute med Eddie när jag kommit hem sedan har jag mest legat på soffan, igår tog jag mig iaf i kragen och tvättade undan lite tvätt.


Hittade gardiner igår som jag blev helt kär i, vill ha dem i vardagsrummet, så himla fina, lägger en bild här nedanför, de finns även i svart, det skulle vara jättesnyggt uppe, men vi får se vad det blir.


Ikväll blir det Lets dance och en godispåse, det känns som en bra idé :D



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards