Alla inlägg under februari 2010

Av Camilla - 6 februari 2010 22:24

Tänk att det var 10 månder sedan han föddes, tiden går så himla fort, älskade unge, du är det bästa som har hänt oss.



Av Camilla - 4 februari 2010 19:18

Har jag idag, vet inte vad det beror på, trodde det skulle bli bättre efter promenaden, men det blev värre, så nu har jag hinkat en massa vatten, hoppas den försvinner snart.


Vincent har fått ett par skor idag av sin mormor, ättefina fodrade, han tackar så mycket =) köpte ett par i strl 22, han på skoaffären mätte foten, så han har 1,5 cm kvar tillgodo i dessa skor.


Annars har jag inte gjort så mycket, ska strax kika på halv 8 hos mig, senare blir det made in sweden.


Förresten så säger Vincent titta, titta hela tiden nu, så söt.

Av Camilla - 3 februari 2010 18:06

Mamma har ingen våg hemma, men jag passade på när vi hälsade på hos moster Anita, då visade vågen -1,3 kg, i söndags morse var senaste jag vägde mig, idag hade jag ju även kläderna på mig samt att det inte var på morgonen, brukar alltid väga mig på morgonen utan kläder, bra som tusan känns det iaf :D

Av Camilla - 3 februari 2010 17:43

Jag har bara inte haft lust att blogga, sitter inte lika mycket framför datorn som jag gör hemma.

Idag har vi varit och hälsat på hos Anita, jag fick soppa av henne + jordnötssmör, hon ska sluta med lchf, igår köpte jag även en bok av henne, Annica Dahlqvist och Airams lchf kokbok, det är alltid bra med lite ny inspiration.

Jag har börjat lära mig att sticka idag, det lilla jag gjort gick jättebra, får se om jag fortsätter lite senare, riktigt roligt ju =)

Nu ska jag ta en kopp te och kika lite tv.



Av Camilla - 1 februari 2010 11:01

Är jag just nu, blir väl här några dagar har jag tänkt, när vi vaknade imorse var det 32 grader kallt, brrrr så jag vet inte vad vi ska hitta på idag.


Ta en kopp kaffe snart iaf, sen får vi se :D

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards