Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Vad knölig Alexander är på morgonen/kvällen...

Av Camilla - 20 november 2011 12:30

De senaste kvällarna så somnar han som vanligt utan problem, men vaknar efter ca en halvtimme och är jätte ledsen, då har han fått komma ner en stund, men igår sa jag till Krister att inte ta ner honom, annars kanske han gör det till en vana, det tog iaf bara en liten stund så sov han igen.


På morgonen är han orolig också, han ligger och pratar en bra stund för att sedan bli ledsen, om han vaknar vid 5 tiden eller före så  somnar han oftast om, men imorse var det vid 5.30, han pratade, blev tyst, pratade, blev tyst osv, till slut blev han ledsen, försökte få honom att somna om, men det var omöjligt, Krister tyckte att han skulle få välling, men jag vägrar, vill inte vänja honom att äta välling vid 5-6 tiden igen, det hade han ju vant sig av med, så här blev han efter att han sov borta förra helgen, drygt, bara hoppas att det rättar till sig snart.


Jaja nog om det, idag har jag varit ute och lekt med barnen, hjälpte Krister att bära in lite ved när han kom hem med ett lass också, nu så sover Alexander, han har bara sovit korta stunder i bilen i flera dagar, kanske därför han sover dåligt också? 


Iaf så ska jag och ett av barnen åka och hälsa på Linda idag, hon har fyllt år så vi ska dit och ta en fika, blir nog Vincent som får följa skulle jag tro, om inte Krister vill med då, men skulle tippa på att han är trött efter all vedkörning.


Sänder en tanke till den familj från Graninge som förlorat sin 25 årige son igår kväll, livet är orättvist! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:52

Det har varit så varmt, men bakade ändå lite igår och i förrgår. Drömmar, kokostoppar och ryttarkakor, får se om vädret tillåter något mer idag, Krister fyller år på lördag och det är alltid trevligt att ha något att bjuda på :-) ...

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:49

Finaste hunden

Av Camilla - 22 juli 2014 23:49

Det sammanfattar dagen i Rättvik, vi började med att kika i lite butiker och på marknaden längs gatan, käkade lunch på ett jättemysigt ställe. Grabbarna har träffat mörksuggan som bjöd på godis och en kram, samma sak med Berra blåbär, det gick så ...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:28

Har jag promenerat om Runkeeper visar rätt. Idag hittade den ingen Gps signal, eller ja bara en bit, den visade att jag gått 4 km på 1 timme och 18 minuter :-P Igår gick jag 1,2 mil på 1 timme och 20 minuter enligt Runkeeper. Finns det en mer p...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:22

Har märkt på Vincent nu igen att han är så trött, har frågat flera gånger vad som står på, men inget säger han... Till slut så kommer det fram att han ser läskiga skuggor, han ser något som ser ut som en monsterhand, lillgubben, Härom kvällen ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards