Alla inlägg den 4 december 2011

Av Camilla - 4 december 2011 07:47

Är det idag, jag och Vincet klev upp strax före halv 8 då han var vaken, Alexander och Krister sover fortfarande, natten har varit ok, Alexander har grinat till flera gånger, det har dock räck att gå dit och stoppa om honom så har han sovit vidare, tror kanske han drömmer mycket. Vincent skrek en gång inatt också, Krister gick dit, då ville han ha räven, ja sitt mjukdjur alltså... haha


Igår började jag lite smått på Alexanders rum, har tagit bort tapeten precis där spjälsängen står, så idag ska jag spackla lite där har jag tänkt iaf.


Målartvättade även lådan som det ska vara ved i, oj vad smutsig den var, bytte vatten flera gånger, orkade dock inte grundmåla den igår, får se om det blir idag.


Packade i ordning Alexanders dagisväska igår, tänk att han har blivit så stor att han ska börja på dagis, det känns lite konstigt, men jag måste ändå ha dagisplats om jag blir arbetslös så lika bra att skola in honom på en gång, Vincent började också när han var 1 år, det gick jätte bra :-)


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards