Alla inlägg den 5 december 2011

Av Camilla - 5 december 2011 13:14

Var det för Alexander idag, han tyckte att allt var jättespännande och skrattade mest hela tiden, idag var vi bara där en liten stund, från 9-10.30, det räcker för att vara första dagen, imorgon blir det väl lite längre, jag tror att det kommer att gå jättebra att skola in honom, bara han inte blir magsjuk, ja eller Vincent, det var 6 st barn som var borta idag, magsjuka... blä finns det något värre? Jaja får vi det så får vi det, inte mycket att göra.


Iaf så grundmålade jag ett lager på en vägg i Alexanders rum igår, måste nästan vara där och greja på kvällen när Krister är hemma, eller sedan när båda är på dagis, vågar inte ha några barn i närheten av maskinen som man ångar bort tapet med, den blir nämligen kokhet.


Just nu sitter jag och dricker en kopp glögg, ska strax gå upp och väcka lillen så att vi kan hämta Vincent på dagis.


Åh jag måste skriva vad fint det är just nu ute, det faller stora fina snöflingor :-) Mera snö vill vi ha.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards