Alla inlägg den 19 december 2011

Av Camilla - 19 december 2011 17:33

Har jag först varit ute på en kortare prommis, är så förkyld så jag orkar inte gå så långt kände jag, det känns iaf bättre idag, igår åt Alexander dåligt pga att han är förkyld så han vaknade vid 4 och var hungrig, efter att han ätit så var han nöjd, men han hostade, jag också, så vi låg och hostade ikapp bra länge, drygt, men men det går väl över snart.


Jaja iaf efter promenaden så fixade jag alla papper som ska in till a-kassan, måste anmäla mig arbetslös på onsdag, då vill jag att allt ska vara klart, har redan postat iväg det, känns bra, ja inte att bli arbetslös så klart utan för att jag redan ordnat med det som jag kan ordna, det tog ett bra tag att kopiera och greja med alla papper.


Har även flyttat om i hallen, flyttat skohyllan till andra sidan och ställt vedlådan bredvid braskaminen, det blev jättebra.


Efter det plockade jag ihop en massa, käkade lunch och dammsög, sedan var det dags att hämta barnen på dagis.


Surrade med pappsen tidigare, han ville ge Vincent ett hårt paket eftersom han bara hade mjuka så jag gick ut på nätet och beställde lite chuggington tåg och en liten järnväg, han kommer att bli överlycklig, som han älskar dessa tåg.


Nu så har jag precis badat båda barnen, gjorde det medan Krister var ute med Eddie, Vincent har en massa små prickar på mage och rygg, han hade det när han vaknade imorse, vet inte vad det är, båda två fick iaf bada i vatten med en massa olja i, sedan smörjde jag Vincent massor, han är så torr, inte Alexander, han är inte ett dugg torr.


Idag är lilla Liam 1 månad gammal, tänk vad tiden går fort, tyckte att det var nyss som Frida ringde och berätta att hon hade fått honom.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards