Alla inlägg den 8 december 2011

Av Camilla - 8 december 2011 15:08

Har Alexander varit idag, det hade gått bra, han var lite ledsen ett tag, undrade säkert var Vincent var, han var hemma med mig eftersom han gjort sina 15 timmar denna vecka, de ville att Alexander skulle komma hela veckan eftersom han håller på att skola in sig, han ville inte sova på dagis idag, igår gick det bra, de ringde och frågade hur de skulle göra, jag sa att låt honom vara vaken, det gör ingenting.


Nu när han kom hem så fick han äta lite frukt och dricka mjölk, sedan stoppade jag ner honom i sängen och nu sover han gott, bra om han sover en stund iaf.


Jag och Vincent har varit ute på promenad, sedan har han kikat på film och varit med mig uppe när jag grejat i Alexanders rum, har tagit bort tapeten på en vägg till så nu ska den slipas lite och kolla om det behöver spacklas någonstans, jag tänkte att jag tar en bit i taget när jag hinner, tror att det kommer att bli jättebra sedan när det är klart, nya fräscha väggar och sedan kanske nya gardiner och en hylla som står på golvet.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards