Alla inlägg den 17 december 2011

Av Camilla - 17 december 2011 20:08

Har jag och Krister gjort nu på kvällen, åt nyss en tunnbröd macka med ljummen skinka, riktigt smör(Bregott) och senap, såååååå gott.

Av Camilla - 17 december 2011 17:10

Hade vi inga när granen skulle kläs idag, så jag har varit på stan och fixat det, det blev röda och röda med guld på, tycker att det är finast med röda, iaf denna julen kände jag för det,så nu är granen klädd och klar,  träffade på Ingela och Kent på stan också så jag tog en fika med dem :-)


Igår var Krister på julbord, jag och barnen var bjudna till Frida och Niklas, så vi käka lövbiff där, mums var det, svärmor var där också.


Annars har jag hunnit fylla år, fick en massa fina presenter, detta fick jag:


Pengar av pappa

En jättefin prydnad av mamma och Jörgen, det är en gjuten dalahäst som det står julefrid på, ett rött band runt halsen har den, kika in här: http://sv-se.facebook.com/pages/Helle-Belle/142174019155600 fick även ett fint litet set med gräddsnipa och sockerskål samt ett litet fat i rosa glas


Pengar och en sån superskön filt av svärmor och svärfar

Ett fint armband av syster Helena

En bok om Vintage av syster Tina och barnen

En fin ljuslykta och ljus av Frida och Niklas

Ett par rosa tofflor som går att värma i mikron av älsklingen, de var supersköna på ett par kalla fötter kan jag säga


Ikväll blir det bara lugnt som vanligt, kika på nån bra film när barnen har lagt sig.


















Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards