Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Camilla - 3 januari 2012 17:36

Ja jag har alltså hållit på att ringa runt en massa till a-kassan, försäkringskassan och till Anthills konkursförvaltare för att få i ordning på allt så att jag kan få min a-kassa som jag är berättigad till, nu så är förhoppningsvis allt löst, det som var mest jobbigt var att ha två barn som ena stunden busar och skriker och rätt vad det är bråkar eller slår sig så att någon grinar, riktigt drygt med tanke på att det tog ett bra tag att ringa runt.


Efter det klädde jag på barnen och tog en promenad, när vi kom hem åt vi lunch, sedan kom Bettan, barnen och Cissi förbi, då blev det kaffe och en massa surr, det var så klart trevligt men det hade varit trevligare om Vincent och Wille inte höll på att bråka med varandra hela tiden, på bråk och skrik fronten har det alltså varit en riktigt dryg dag.


Till middag gjorde jag piroger med köttfärsfyllning idag, de blev riktigt goda tycker jag, funderar på om jag ska gå en promenad till när Krister kommer hem eller när barnen har lagt sig, vi får se.


Imorgon kommer syster uppöver, så då ska vi träffas är det tänkt, det ska bli riktigt roligt.


Inatt har Vincent och Alexander sovit i sina nya sängar, Vincent i sin nya vanliga säbg och Alexander i sin gamla, de sov jätte bra, Vincent vaknade strax före 8 och Alexander vid 8.30, Vincent sa ingenting när han klev upp, men jag hörde i barnvakten att han tassade omkring, mötte honom i trappen när jag gick ner.


Usch vad trött jag känner mig, kanske ska ta och göra upp en brasa, dricka lite kaffe, ja vi får se :-)



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards