Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Camilla - 28 januari 2012 13:06

Inatt eller tidigt imorse var det väl rättare sagt så vaknade jag till, då såg jag att Vincent varit uppe och vandrat och tänt eftersom det lyste så starkt upp genom trappen, tände sänglampan och fick till min förvåning se att Vincent lagt sig och sovit nere i fotändan på vår säng, varken jag eller Krister hade märkt något... haha 


Iaf så bar jag ner och stoppade om honom, sedan sov han gott till strax efter 7 tror jag klockan var, jag fick ligga kvar imorse, Krister klev upp, imorgon får jag kliva upp så får Krister ligga kvar.


Krister åkte iväg och hämtade skoterpulkan direkt på morgonen, jag var hemma och donade, klädde barnen och pysslade på, runt 11 tiden åkte Krister och Vincent iväg, jag lade Alexander och vispade sedan ihop en sockerkakssmet(gjorde en igår också som blev en kakjävel) jag kan säga att det blev nästan samma sak idag, så nu är det konstaterat att det är fel på ugnen, sån tur är så tog vi en sån försäkring så jag ringde direkt, de skulle skicka någon som kan fixa detta alternativt byta ut spisen, om 3 arbetsdagar skulle de ringa upp.


Igår var mamma och Jörgen här, vi käka lunch här hemma, sedan åkte vi in till stan, var på mm och sedan på konsum och handlade, sen var vi bara hem en snabbis innan vi åkte till Långsele där vi var bjudna på middag, vi fick kreolsk gryta, en gryta med kryddkorv, fläskfilé, syltlök, paprika, jättegott var det.


När vi kom hem var det bara att stoppa ner barnen i sängen, båda två somnade till i bilen, Alexander sov som väntat inge längre imorse för det, 6.05 var han vaken, provade att ge honom välling, tända lampan och en rolig leksak som han kunde greja med i sängen, men till slut ville han inte vara kvar i sängen. Jaja han kanske börjar sova längre snart igen, bara att hoppas. Vincent sover inte heller längre om han är vaken längre, så det är lika bra att lägga dem runt 19, då verkar de sova bäst på natten också, för inatt var Alexander dessutom hungrig vid 1-tiden och Vincent höll på att gå runt.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards