Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Camilla - 30 januari 2012 19:15

Jag började morgonen med att lämna barnen på dagis, efter det åkte jag in till stan, var och lämnade plast och pappersförpackningar till återvinningen, på ica och handlade mat, tanka en skvätt i bilen, sedan åkte jag på Åhmans och köpte färg till Alexanders rum.


Åkte hem, packade upp och gick en kortare promenad med Eddie innan jag började måla, det blir verkligen jättefint därinne, bilder kommer när det är färdigt. Jag hann precis måla ett varv, tvätta av roller och pensel, samt stoppa i mig lite lunch innan det var dags att hämta barnen.


Idag lagade jag kassler med tomat, mozarella och peppar, till det potatissallad med gräddfil och basilika, inte alls dumt var det, jag håller som sagt på att prova lite nya maträtter, man blir så less på samma och samma. Krister åkte iväg och hämtade ved direkt efter maten, han var hem en sväng och lastade ur, nu åkte han och hämtade ett lass till.


Nu ska jag fixa fika och kika på halv åtta hos mig.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards