Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Camilla - 23 januari 2012 19:27

I fredags var det lugnt, tog med barnen direkt på morgonen och handlade, var tvungen att åka på flera affärer då allt inte fanns på ica, drygt men så är det ibland. På kvällen tog vi det bara lugnt, kikade på OC, riktigt bra serie.


På lördagen var vi och hälsade på och grattade Bettan, käka tårta och gofika, satt där och surra bra länge, sedan hem och lägga lillen, vi hade funderingar på att gå tillbaks till dem på kvällen och ta en öl/vin, men Alexander slocknade 18.30 och jag hade så ont i magen så det blev bara en hemmakväll, inte fy skam det iof :-)


På söndagen mitt på dagen packade vi fika och begav oss ner till Sandsbäcken, där grillade vi korv och umgicks med grannarna, Bettan med familj kom också, riktigt trevligt och perfekt väder var det, jag körde lite skoter också, men det gick så där, hade så fruktansvärt ont i fingret, det var supersvullet efter stickan som jag fick in i onsdags, Ingela tyckte att jag skulle ringa VC om det inte var bättre idag, men efter att ha använt alsolspritomslag ett dygn nu så känns fingret mycket bättre.


Idag har jag varit och handlat, hem och packa upp, plocka lite, sedan blev det en prommis, efter det måla lite smågrejer som är kvar i Alexanders rum, inte så lätt med ett handikappat finger, men men det gick ju.


Nu efter middagen har vi varit och grattat Lucas som fyller två år, det var trevligt och en massa folk :-)


Nu ska vi kika på halv 8 hos mig, ha en trevlig kväll!



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards