Alla inlägg under juni 2012

Av Camilla - 12 juni 2012 06:31

Det måste vara nån tand på g, jag tror det eftersom han på dagarna grejar en massa inne i munnen. Hoppas verkligen det går över snart, han har hållit på ett tag med att vakna både på kvällen och natten.Vincent har också varit uppe och sprungit flera nätter, igår natt var han kissnödig, inatt var han bara uppe.Nu så är jag och Alexander vakna, han vill hela tiden gå in i Vincents rum, men det vill inte jag att han ska göra eftersom Vincent faktisk sover fortfarande.Ikväll är det jobb igen, hoppas att jag är piggare än jag var igår kväll.

Av Camilla - 11 juni 2012 06:27

Vänja mig vid att kliva upp före kl 6, varje morgon är skitjobbig, är trött och inte den trevligaste att ha att göra med här hemma ;-) Det verkar inte spela någon roll om barnen lägger sig 20.00 istället för 18.30-19.00 heller, de vaknar lika tidigt, vi har provat en vecka nu. Ikväll jobbar jag, hade varit skönt med dagtid när jag ändå är vaken så tidigt. Nu ska jag dricka kaffe och hoppas på att vakna till snart.

Av Camilla - 10 juni 2012 20:42

Har varit bra, igår kom mamma och Jörgen på besök, vi var på stan en sväng, sedan hem hit och planterade häck, vi har satt på en del av kortsidan, det kommer att bli toppen när den vuxit till sig.Innan mamsen och Jörgen åkte hem käkade vi en sallad med kryddkorv. Till det åt vi vitlöksbröd, mums! Svärmor och svärfar kom förbi och hälsade på igår också :-)Idag har vi varit och hälsat på Kristers mormor och morfar, sedan handla lite innan vi åkte hem.Alexander har varit såååååå grinig idag, troligen tänder då han dreglar massa, tar inne i munnen och säger aj, stackars liten. Städat huset och akvariet har vi hunnit med också, jag är helt färdig, ska nog krypa ner snart.

Av Camilla - 6 juni 2012 07:37

Alexander sov till 6.40 och Vincent sov till nästan 7.30, grym skillnad mot för att kliva upp kl 5. Så skönt :-)Idag är vi lediga här hemma, hoppas att det blir bra väder så att vi kan vara ute, annars har vi inget planerat.

Av Camilla - 3 juni 2012 05:24

Alexander tar jätte lång tid på sig att somna på kvällen, igår lade han sig vid 19-tiden då han var jätte trött och gnuggade, ögonen, han somnade inte förrän 1 timme senare, trots att han varit vaken hela dagen.Gissa när han vaknade imorse? Jo nu kl 5, hörde honom innan också, han behöver sova mkt mer? Vincent också, när ska det vända?

Av Camilla - 1 juni 2012 19:24

Nu har jag ringt tre gånger till vårdcentralen för att få recept på astamedicin och det finns fortfarande inget recept när jag loggar in, känner att jag börjar bli riktigt förbannad, hur kan de göra så? Jag behöver ju min medicin... less!!!! Vad sitter det i?

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards