Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Camilla - 8 juli 2012 21:33

Började dagen med en morgonprommis, vi hann nästan hem innan det började regna.

Vid galv 12 kom svärmor hem med Vincent, allt hade gått jätte bra.

Vid halv 1 åkte jag och Bettan plus barnen(- Alexander som behövde sova) upp till Sandra och hälsade på, vi hade jätte trevligt och barnen lekte så bra.

När jag kom hem så var mamma och Jörgen här, de var ute på en litwn tur, fick jag mig en titt på lillq vovven som de skaffat, lilla Selma, så söt!

Lite senare kom pappsen hit och käkade middag, alltid roligt när han kommer, Vincent fick en rolig radiostyrd bil och Alexander fick en verktygslåda, tack pappsen.

Tack till svärmor/svärfar som passade Vincent igår också, han hade jätte roligt på marknad i kornsjö, köpt ballong och leksaker samt tröjor och linnen till nåda grabbarna. Sedan sov Vincent kvar. Tack än en gång.

Har även hunnit med ett Jillian Michaels träningspass idag, riktigt jobbigt, har svårt att gå upp för trappen nu :-P undrar hur det är imorgon.... Haha



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards