Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Camilla - 13 juli 2012 20:25

Har nyss varit ute på en runda på 4km, sprang i 3 minuters intervaller, dvs gå 3 minuter, springa 3 minuter osv, det var riktigt skönt.


Mitt mål är att springa åtminstone 2 pass per vecka, men gärna 3. Nu dags för en dusch, sedan slappa i soffan och ladda för Ramsele imorgon :-)

Av Camilla - 13 juli 2012 08:48

Jag äter numera efter principen kalori in-kalori ut, har kommit igång så smått med att träna, går nästan alltid en prommis innan frukost och har kommit igång med ett träningsprogram en gång i veckan, vilket känns jätte bra.


Jag vet att jag är velig och har bytt kost flera gånger, men det är helt enkelt för att det inte har känts bra, att hålla kolla på hur många kalorier jag äter samt att röra på mig känns så mycket bättre än GI eller LCHF där du måste utesluta massor av saker.


Näe jag mår mycket bättre av att kunna äta allt :-) Krister sade igår att jag ser mer fit ut nu än för några veckor sedan, jag har inte gått ner jätte mycket än så länge men om måttbandet inte ljger så har jag minskat bra mycket i midjan =)


Sedan antar jag att det tar ett för kroppen att ställa om eftersom jag hoppat mellan GI och LCHF tex.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards