Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Camilla - 27 juli 2012 21:24

Jobbade idag när jag såg att det fanns möjlighet att vara ledig mån och tisdag så jag slog till, har föräldradagar kvar att ta ut, så skönt.


Känner mig trött idag, tänkte ut och springa men det blev en promenad med familjen istället, inte fel det heller, det är ju också motion.


Annars har jag provat att plantera fast stjärnmossa på sjunkträet i akvariet, jag beställde på ebay, blev så sugen att prova, återkommer med resultat. Dödat snäckor har jag också hunnit med, ni som funderar, köp ingen snäckfångare, de fungerar inte, tom de på arken sade att de inte lyckats fånga några snäckor i deras snäckfångare.


Funderar starkt på att krypa ner och läsa snart, är så fruktansvärt trött, vaknade vid 3 av kristers väckare, sedan kom Vincent vid 4.45, sade till honom att han fick sova bredvid mig, men då kunde han inte sova, vände och vred och hade sig, till slut sade jag till honom att endera får du sova här eller gå ner till din säng och sova, då ville han gå ner, han somnade om direkt, jag fick inte direkt somna om någon lång stund då Alexander började leva om 5.30, han somnade dock om en halvtimme, periodvis så är barnen vakna så tidigt, tänk om man kunde programmera in att de skall sova på morgonen, ja iaf när man är ledig, vad skönt det skulle vara.






Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards