Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Camilla - 25 juli 2012 22:13

Tavlan kommer från kläddax inredningsbutik, de andra sakerna är loppisfynd.

Av Camilla - 25 juli 2012 22:10

Tavlan kommer från kläddax inredningsbutik, de andra sakerna är loppisfynd.

Av Camilla - 25 juli 2012 21:50

Jag och barnen har varit hos mamma och Jörgen en sväng, varit runt på en massa loppisar och kikat :-) Igår var även på tygaffären i Kälarne, massor med fina tyger, men rätt dyrt så det blev inget.


 Alexander har inte varit sig själv under tiden vi har varit där, trött, mammig och tål ingenting, imorse hade han dessutom bajsat ner hela sig, kl 4.30, kanske att han har haft ont i magen, eller så har han bara känt sig orolig att inte sova hemma, han ha grinat på kvällen när han lagt sig, hemma grinar han aldrig numera när han lägger sig på kvällen.


Idag åkte vi hem efter att ha käkat lunch och kikat på lite mer loppisar, har loppisfyndat en hel del senaste dagarna, igår ett bord och en matta bla.


Idag efter middagen tog jag en runda själv på loppis samt på kläddax, köpte en jättefin tavla där, bilder kommer sedan. På loppis köpte jag 2 st superfina tjocka glas som jag skall ha som ljuslyktor, hann även med ett besök på en loppis nere på stan, där köpte jag två små hyllor(som skall målas vita så klart), köpte även ett hjärta som är en ljushållare, den är svart men skall sprayas vit, bilder kommer sedan.


Nu så har jag färgat håret i en ljusbrun färg, det blev bättre än det var iaf , trött så nu är det dags att krypa ner.


Sov så gott!


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards