Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Camilla - 5 juni 2009 12:22

Hade en dålig dag igår... men man måste ju ha det ibland också, nu börjar veckan närma sig slutet och Eddie är mycket piggare,han höll inte på att springa runt i sängen inatt heller, skönt,  idag efter att jag varit ut och rastade honom så chansade jag och lyfte in honom i duschen, jag tänkte att försöker han bitas så får jag väl sluta, men det gick jättebra, han var lugn som en filbunke, tror han tyckte att det var skönt att få bort allt gammalt blod bak i rumpan samt på svansen, jag fick tom duscha där hanhar stygnen.... duktig vovve =) då vet jag ju också att han inte har så ont eftersom man får röra där... skönt, den största tunga oron som jag haft försvann i och med detta.


Han blev mycket lugnare efter duschen också, det är klart att det kliade väl massa på honom, stackaren.


Hoppas att det läker riktigt fint tills måndag nu, kollade imorse och det har sett bättre ut för varje dag som gått, är inte mkt svullet kvar nu, men litegrann, kommer lite blod då och då, det är ju bra att det kommer ut.


Annars händer inte mkt, kan ju inte göra nåt så länge Eddie behöver passning, men idag är ju sista dagen jag behöver vara ensam med honom, skönt att det är helg så att Krister är hemma.


Vincent han sover han som han oftast gör denna tiden på dagen, han lär väl vakna om en haltimme-timme och vill käka.


Nu ska jag ta reda på tvätten, vi hörs!



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards